Szolgáltatásaink, az épületüzemeltetés, közös képviselet, társasházkezelés tevékenységkörét, illetve ezekhez szorosan kötődő tevékenységeket ölelik fel.
Mint előzőkben említve lett, 1993 óta kezelünk lakásfenntartó szövetkezetet. A társasházaktól eltérő jogi, gazdasági, és gondolkodásbeli esetlegességeket jól ismerjük. Most az egyszerűség kedvéért, nem különböztetjük meg a két működési formát, hiszen a konkrét esetben, úgy is az Alapszabályzat lehetőségei, illetve a tagság igényei alapján alakítjuk ki az ajánlatunkat, ha szövetkezetről van szó. Az elmúlt időszakban, a törvényi változások is az uniformizálás irányában mutatnak, így a társasházkezelés, az épületüzemeltetés, a közös képviselő, az Alapszabály szerint engedett tisztségviselő megfelelője a gyakorlatban. Az eltéréseket, kiválóan meg lehet fogalmazni a Megbízási szerződésben.
Épületüzemeltetés, közös képviselet, társasház kezelés.
A fő tevékenységünk, a lakóépületek teljes körű kezelése, melyben természetesen benne foglalt a széles analitikákkal ellátott, könyvvizsgálóval kísért könyvelés is, hogy a felelősség egy kézben legyen és világosan körülírt.
Szakképzett, személyesen az épülethez rendelt kezelő és könyvelő munkatársaink végezik a szolgáltatást, felelős vezetés kontrollja mellett.
E tevékenység üzletszerű végzéséhez, minden adottságunk előírásos. Mindezeken felül, a szolgáltatás és a saját hatékonyságunk érdekében, csak a két irodánk vonzáskörében vállaltunk és vállalunk teljes körű megbízást. Így tudunk háziasan az „épületben lenni” és akár percek alatt beavatkozni, ha szükséges. Mint már írtam, nem hiszünk a távirányításos üzemeltetésben. Ezért fejlesztünk nagyon átgondoltan más irányban, de ez a jövő, így ha épülete nem a meglévő irodáink kerületében, vonzáskörében fekszik, csak korlátozott információ cserével tud a vezetőség szolgálni.
Kevés olyan épülettípus lehet, amelyre nincs referenciánk. Kétségtelenül, a 100-500 lakásos panelépületekben van a legnagyobb gyakorlatunk, de hagyományos épületszerkezetű és lakópark működésű épületcsoportokat is régóta kezelünk.
1993 óta üzemeltetünk saját fűtés és melegvíz szolgáltatással rendelkező mind hagyományos, mind panelszerkezetű kialakítású épülettömböket.
Kijelentjük, hogy a Pyramidon Ingatlankezelő Kft, a lakásfenntartó szövetkezetekkel, illetve a társasházakkal kapcsolatban érvényben lévő, a társasházkezelési, illetve közös képviseleti tevékenységet üzletszerűen végző gazdasági társaságokra vonatkozó minden törvényes előírásának megfelel.
Bár működésünk alatt, még soha sem kellett igénybe venni, de Cégünk 10 MFt/év szakmai felelősség biztosítással rendelkezik.
Remélem röviden, de jól sikerült előzetesen érzékeltetnem, hogy bármely ismert épületüzemeltetési feladat végzéséhez, Cégünk megfelelő gyakorlattal rendelkezik.
Részletesebb információval, konkrét megkeresés esetén szolgálhatunk. Megkeresést várunk az érintett iroda elérhetőségeire, személyes döntéshozó a III. kerületi környezetben Orosi Csaba ügyvezető, a XI. kerületi környezetben Varga Gyula ügyvezető.
A Letöltéseknél találhat további információkat.
Könyvelés, mely jóval több annál.
Van úgy, hogy jól mennek a dolgok egy épületben. Sikerült megfelelő belső embereket találni, akik elkötelezetten, hozzáértően üzemeltetik az épületet. Vigyázzanak rájuk, mert ez ma már nagy kincs! De ők sem polihisztorok, és egy „sima” könyvelő, vagy könyvelő iroda, már nem tudja kiszolgálni megfelelően, ezt a speciális területet. Amellett, hogy a megfelelő rubrikába írják a tételeket, mit nem szeretnek levenni a vezetőség válláról.
- telefonon, vagy személyesen, pillanatok alatt egyeztetni a tulajdonosok befizetésével kapcsolatban.
- a változó jogi eljárásokhoz passzoló, napra kész anyagot adni a behajtások érdekében.
- olyan analitikát szolgáltatni, hogy az ellenőrző bizottság akkor is értse a gazdálkodás helyzetét, ha nem szakember.
- olyan analitikát szolgáltatni a vezetésnek, melyből menet közben is látja, hogyan áll az épület, milyen a bevételi oldal, milyen kiadások lódultak meg, egyáltalán, hogyan állunk az elfogadott tervhez képest.
- de jó, ha a könyvelés, olyan formában is tud nyomtatni, hogy az akár maga az elszámolás...
Mindezt magunknak alakítottuk ki, de hosszú ideje, külön szolgáltatásként is értékesítjük. Felelősséggel, testre szabottan, könyvvizsgálói felügyelettel. Nem számoljuk fel, de igény esetén szívesen konzultálunk is egyéb szakmai kérdésekben. Azért mert „csak könyvelünk”, még nem felejtjük el a fő tevékenységünket, persze a döntés felelőssége, most nem a miénk.
A Letöltéseknél találhat további információkat.
Behajtás a MOKK-on keresztül.
Az ingatlan kezelés mumusa a tulajdonosi tartozások féken tartása, minél eredményesebbé tenni a behajtásokat.
Sok év szenvedés után, a törvényi lehetőségek kedvezni látszanak a fizetési meghagyások, MOKK-on keresztül érvényesíthetőségével. Ennek, a nem jogi nyelven írt lényege, hogy a megfelelő elektronikus aláírással, jól összeállított fizetési meghagyást, a lassú bírósági jogi út helyett, a Közjegyző Kamarához lehet juttatni. A kijelölt közjegyző folytatja le rövid úton a tartozó felé az eljárást, és amennyiben az nem mond ellen (hiszen tartozik!), néhány hét alatt jogerőssé, behajthatóvá válik a követelés. Ebben az eljárásban, a szakmai és jogi ügyintézői hozzáértés mellett, a megfelelő elektronikus jogosultság szükséges, és gyorsan, költségkímélően juthat a közösség a behajtás lehetőségéhez. Természetesen, ha a tartozó (okkal, vagy anélkül) ellent mond, akkor jöhet a lassabb, költségesebb, már ügyvédet is igényelhető bírósági eljárás. De próbáljuk meg onnan nézni, hogy a tartozók többsége, nem él ezzel az időrabló, kamattal is terhelt móddal, és nem akar a tulajdonostársain (sokáig) élősködni.
Ez a szolgáltatásunk, az általunk kezelt, vagy könyvelt épületeknek önköltségi szolgáltatásként működik több éve. Külső megbízást abban az esetben vállalunk, ha a követelés jogosságát egyértelmű dokumentumokkal lehet alátámasztani, illetve a kapcsolat nem alkalomszerű. A megbízó közösség sikeressége elengedhetetlen számunkra, ez pedig megalapozott, folyamatos munka nélkül nem megy.
Érdeklődés esetén, kérjük, keresse a III. kerületi irodánkat, de célszerűbb, ha közvetlenül Szűcs Zsuzsanna, vagy Varga Gyula ügyvezetőknek címzett emailt küld a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email fiókba.
Tisztelettel,
Varga Gyula
tulajdonos ügyvezető