"Mert egy épületet könnyebb megszerezni, mint megtartani"
Fogcsikorgatóan nehéz szakmainak is lenni, meg szolgáltatónak is, meg gondoskodónak is, meg hatékonynak, meg minden betűt betartani, meg van úgy, hogy gyógypedagógusnak...
Pedig az elmúlt 30 év alatt, a munkatársainknak ezt kellett úgy összehangolni, hogy most könnyedén leírhassam, az épületeink többségével 1991-2000 óta vagyunk szerződésben folyamatosan, így nagy részét 15-25 éve kezeljük. Ez a referenciánk, ez az üzletpolitikánk, erről szól minden.
A hivatalos, gazdasági társaságokra szokásosan érvényes üzletfilozófiai megállapításokat, kérem, nyugodtan tegye hozzá gondolatban, mert mi is ezek betartásával tudtunk "életben maradni". Most inkább a működés alatt kikristályosodott, aranyszabály jellegű sajátosságokat írnám le, melyek irányt mutatnak nekünk a hétköznapokon.
- Más vagyonát kezelni, csak teljes átláthatósággal, és törvényességgel lehet.
- A szakmai felkészültség, naprakészség alapvető.
- Elképesztően fontos, talán a legfontosabb az előzetesség, mert utólag, csak veszekedni, pereskedni lehet. A konfliktust, lehetőleg meg kell előzni. Konfliktust jól kezelni, nagy adottság, de már ez is utólagosság.
- Hiába „tudjuk jobban" szakmailag, el kell tudni magyarázni türelmesen, mert a tulajdonost kell döntési helyzetbe hozni, hiszen az Ő pénzéről van szó, Ő lakik ott, és még az érdekeik is jelentősen különbözhetnek.
- A Számvizsgáló, vagy Felügyelő bizottság, valóban a közgyűlés meghosszabbított keze, a tulajdonosok érdekét képviselik. Az előző pontok egyesülnek a velük zajló munkakapcsolatban. Ha a bizottságot nem tudjuk meggyőzni a folyamatos munka során, mit akarunk az évi egy-két közgyűlésen a tulajdonosoktól!
- Senki sem hibátlan, a hosszú távú kapcsolat alapja a feltétlen korrektség. Persze könnyebb beismerni a tévedést, ha azt ritkán követjük el.
Kedves Érdeklődő, szándékunk szerint, ilyen stílusú, tartalmú szolgáltatásban van részük ügyfeleinknek, illetve erre számíthatnak a leendő megbízóink is.
Tovább is van, mondjam még.. akkor válasszon!